My complaint:
Op 20 december verhuizing aangevraagt via de website KPN van mijn KPN aansluiting naar nieuw adres, rekening gehouden met de 2 weken die aangegeven staat op de website van KPN. KPN beloofd binnen 24 uur terug te bellen, en doet dit op de vaste lijn ipv mobiel. Je zou toch denken dat ze door hebben dat je bij een verhuizing niet naast de telefoon gaat zitten wachten tot KPN contact opneemt, daarvoor geef je volgens mij een mobiel nummer door. Maar goed dan zelf maar klantenservice bellen om verhuizing door te geven, en wat schets mijn verbazing, KPN kan pas na ruim 3 weken de verhuizing realiseren en dus niet voldoen aan de beloofde 2 weken op de website. Dit betekent dat ik nu dus 8 dagen zonder internet, telefoon en tv zit in mijn nieuwe huis (tekst website: De verhuizing geeft u 3 maanden tot uiterlijk 2 weken voor de verhuisdatum aan ons door. Wij hebben dan voldoende tijd om de verhuizing te verwerken zodat u op de verhuisdatum gebruik kunt maken van onze diensten.)
Desired solution:
Oplevering zoals beloofd op website 2 weken na aanvraag verhuizing dus op 03-01-2013 ipv 11-01-2013, of kostenloze ontbinding contract wegens niet nakomen beloftes website.
Oplossing van KPN is natuurlijk geen oplossing, waarom komt er een smile bij te staan van opgelost als er helemaal niks is opgelost?