Complaint: Status bestelling op “geleverd” maar er is geen pakket afgeleverd

user-149842 on 22 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 20 december deed ik een bestelling bij Wehkamp. De bestelling zou op 21 december tussen 11:00u en 18:00u worden afgeleverd. Ik ben van ‘s morgens 9u tot nu (een dag later in de ochtend) thuis geweest maar er is niets afgeleverd.

Nu zie ik tot mijn verbazing dat het pakketje de status “geleverd” heeft gekregen.

Desired solution:

Levering van mijn pakket

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de ontvanger van het pakket onze excuses aangeboden voor de foutieve statusmelding.
Ook hebben we de ontvanger geadviseerd om contact op te nemen met de afzender van het pakket, in het geval zij het pakket nog niet in ontvangst heeft mogen nemen. De opdrachtgever is gemachtigd om voor de status van het pakket een onderzoek op te starten.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of