Complaint: geen EPG sinds gisteren

user-102728 on 26 December 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

weer raak CD gisteren jullie verhaal gelezen wat de verwachtingen zijn van 2013 zorg eerst dat de hardware in orde komt en gooi die klote dsar decoders er uit want ik heb al 2 dagen geen epg meer ben het zo zat met jullie en ik weet dat jullie toch niet meer op mijn klachten reageren als ik weg kon en naar een andere aanbieder had ik het allang gedaan maar ivm curatele kan ik dat niet dus ben genoodzaakt om het slechte canaldigitaal te blijven ja meen het echt ik zal nog geen kip cd aanraden

Desired solution:

welke oplossing !!!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - We have sent an email to Canaldigitaal about your complaint

Message from from Klacht.nl

13 years ago - We have sent reminder to Canaldigitaal to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,

Wij sluiten deze klacht af en zullen u vraag op uw laatste klacht verder behandelen.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of