Complaint: Late bezorging

user-150122 on 26 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op dinsdag 18-12 deden wij een bestelling bij V&D. Vrij snel daarna kregen wij het bericht dat het pakket verstuurd was en woensdag, 19-12, afgeleverd zou worden. Zowel op woensdag als op donderdag ontvingen wij geen pakket. Op vrijdagsmiddags werd het pas bezorgd. Op het pak zat een sticker met de melding dat wij niet thuis waren en dat het op donderdag weer bezorgd zou worden, ook de vrijdag was aangekruist. Wij hebben het pakket op ons kantoor laten bezorgen. De eerste medewerker komt om half 9. Op woensdag zijn wij, vanwege onze kerstviering, om 19.30 naar huis gegaan. Op donderdag was het kantoor weer om half 9 open en deze keer gingen wij pas om 21.45 naar huis. Het kantoor is altijd open, wij maken deel uit van een winkelcentrum en de verhuurder schrijft voor dat panden op de begane grond gedurende openingstijden, vrij te betreden zijn, als een winkel. Het pakket is beide dagen niet aangeboden! De code op de gele sticker duidde: ZOE129. De codes, die er opstonden: 11171537, 14048041984015 en 2000128514531.

Desired solution:

Wij verlangen geen oplossing, maar willen jullie laten weten dat er bezorgers zijn die het vermoedelijk niet zo nauw nemen.
Een winkelier, iets je verder op, had exact dezelfde klacht. Zij hadden ook een kerstkoopavond. Er zijn winkeliers afhankelijk van de snelheid van de levering van de bestellingen omdat zij een produkt tijdig voor een klant in huis willen hebben. Zoals het nu ging, waren er meerdere partijen de dupe....

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of