Complaint: Caiway uitvallen van internet en bellen

user-130356 on 30 December 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb nog steeds regelmatig uitval van internet en bellen.
Steeds maar weer bellen en tweeten en in opdracht van de helpdesk medewerker stekkers eruit trekken.Dit begint erg vervelend te worden omdat dit al een paar jaar duurt.Er is nog steeds geen goed oplossing gevonden voor dit probleem.

Desired solution:

Het kabel netwerk vernieuwen volgens mij is het een oude bende.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

11 years ago - De melding is bekend bij de monteursgroep. Zij zullen zo spoedig mogelijk langskomen. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen nemen wij contact met u op. Met vriendelijke groet, Thijs Eleveld Klantenservice Medewerker Caiway CAIW Diensten B.V. – KvK 27237487 Postbus 45, 2670 AA Naaldwijk T 088 224 9111 (lokaal tarief) F 0174 638 536 E info@caiway.nl E helpdesk@caiway.nl I www.caiway.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Caiway Internet posted

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben telefonisch contact opgenomen en de technische storing is inmiddels verholpen.

In overleg met klant deze klacht gesloten.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of