My complaint:
Beste,
Sinds november 2012 loop ons nieuw jaarabonnement op Zeebad Breskens. Internet hebben wij immers nodig voor onze werkzaamheden (correspondent weekblad). Op 24 december 2012 zijn wij op Zeebad aangekomen. Na een paar dagen geen internet meer, dus ook niet meer kunnen werken. Na 4 dagen nog steeds geen internet. Terug wat uitleg gaan vragen in de receptie. Na een telefoontje met jullie kon men ons niets garanderen, integendeel. Men raadde er ons zelfs aan, als we dringend internet nodig hadden, om huiswaarts te keren. Voor ons zat er dus niets anders op dan onze vakantie vroegtijdig te onderbreken en huiswaarts te keren om hier ons werk te kunnen doen.
Dat er soms iets fout kan lopen begrijpen we maar al te goed, maar de slechte service die Skybites biedt is ongehoord. Waarvoor betalen wij meer dan 180 euro voor een jaarabonnement als jullie de klanten dagenlang zonder internet laten zitten?
Daarom vragen wij een tussenkomst in de kosten van ons abonnement van uwen ’t wege voor het ontbreken van internet op het park, waarvoor wij betaalden, en daardoor ook onze vakantie vroegtijdig moesten onderbreken.
Desired solution:
Betere servive