Complaint: selektvracht erkent klacht; zelf zit je met de gevolgen

user-151194 on 03 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een door mij besteld product wordt door Selektvracht bezorgd op een moment dat er niemand thuis is. Op het kaartje staat dat het op een andere dag tussen 9.00 – 13.00 uur nog eens aangeboden zal worden.
Dit gebeurde niet en bij nakijken via “track-and-trace” en bellen met Selektvracht blijkt dat het pakje via DHL is teruggestuurd naar afzender omdat wij verhuisd zouden zijn.
Het is beleid van Selektvracht om geen actie te ondernemen; je moet het zelf maar verder zien te regelen.

Desired solution:

Als een bedrijf een fout maakt dient het bedrijf deze fout te herstellen.
Nu wil ik in elk geval vernemen hoe deze klacht is afgehandeld.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we aan de ontvanger uitgelegd waarom de retourzending van het pakket in dit geval niet meer tegen te houden was.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of