Complaint: Geadresseerde was niet thuis

user-151399 on 04 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds een aantal weken wacht ik nu al op mijn pakketje dat had moeten worden bezorgd, maar er staat iedere keer ‘Geadresseerde was niet thuis’, belachelijk slecht. Gebeld met de service en het adress klopt, al 2 keer nu vrij genomen van werk waardoor ik geld misloop en ik heb het echt niet zo goed als sudent! I ben bijde keren wel degelijk thuis geweest, de bel doet het en had alle gordijnen open, er is gewoon simpelweg niemand hier geweest. Wat een belachelijk slecht bedrijf . . . nooit meer van me hele leven zal ik ergens iets bestellen waar aangegeven wordt dat het met selektvracht wordt bezorgt.

Desired solution:

Dat mijn pakketje eindelijk afgeleverd word.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - 28-12 2012 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum 29-12 2012 Pakje is onderweg naar lokaal depot 29-12 2012 Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden 29-12 2012 Bezorger is met pakje onderweg 29-12 2012 Geadresseerde was niet thuis 29-12 2012 Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden 03-01 2013 Bezorger is met pakje onderweg 03-01 2013 Geadresseerde was niet thuis 03-01 2013 Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden 04-01 2013 Bezorger is met pakje onderweg 04-01 2013 Pakje is bezorgd EN IK HEB GVD NIKS ONTVANGEN, wat is dit voor een kankeronzin?!?!?!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of