Complaint: De logheid van het bedrijf om in een redelijke termijn een simpel probleem op te lossen

user-151409 on 04 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het her-installeren van mijn mailaccount op een nieuwe computer duurt het nu drie dagen voordat mijn wachtwoord is gereset. Ik heb inmiddels 4 helpdesk-medewerkers (bij elkaar 1,5 uur) aan de telefoon gehad en niemand is in staat om dit probleem te verhelpen .Intussen heb ik geen e- mail verkeer en kan ik ook voor andere accounts niet verder (dus ook geen e-mail verkeer mogelijk).
Het probleem zou normaal binnen 24 uur verholpen zijn , ik zou teruggebeld worden(niet gebeurd ) en ik krijg geen toegang tot iemand , die mij wel kan helpen cq de verantwoordelijkheid draagt om dit probleem aan te pakken !

Desired solution:

vandaag nog de mogelijkheid krijgen mijn e-mailaccount actief te krijgen !

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of