Complaint: telefoon en internet

user-258 on 07 September 2009 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

sinds afgelopen woensdag 24 aug. 2009 zijn mijn ouders ten onrechte afgesloten van telefoon en internet.
er zijn verschillende telefoontjes (in totaal 7) gepleegd naar de KPN waarom deze mensen (die al op leeftijd zijn) zomaar afgesloten zijn. terwijl ze 3 maanden geleden overgestapt zijn naar KPN.
de medewerkers van KPN konden het NATUURLIJK ook niet vertellen waarom dit gebeurt is, er is gezegd dat er een soort \\\” spookafsluitingen\\\” bestaan waar de KPN niets aan kan doen!?,want de procedure is nu eenmaal in gang gezet en kan niet zomaar worden tegengehouden, echt BELACHELIJK, ik heb ze gezegd dat de KPN er dan ook maar voor moet zorgen dat er een procedure komt voor deze \\\”spookafsuitingen\\\” zodat men geen week van internet en telefoon afgesloten is. we zijn dus inmiddels een week verder en mijn ouders hebben nog steeds geen telefoon! en het gevoel dat je geholpen bent? nou nee duidelijk niet. ze kunnen je gewoon niet beloven wanneer de aansluiting weer ingaat.
KPN?? nou nee voor mij niet ik blijf bij liever mijn eigen provider!

Message from

15 years ago - Geachte melder, Allereerst mijn excuses voor de negatieve ervaringen welke u hebt ondervonden bij KPN. Graag zou ik met u in contact willen komen om de casus met u te bespreken. Indien u dit op prijs stelt wil ik u verzoeken om uw contactgegevens kenbaar te maken via zakelijkinternet@kpn.com, t.n.v. klacht Klachtenrader. T.a.v. KR.IMK. Onder vermelding van Spookaansluiting, Telefonie en Internet. KPN Klant Reacties

Message from

14 years ago - Geachte Melder, Ik heb van u een e-mail ontvangen waarin helaas niet de gegevens van uw ouders stonden vermeld. Hierop heb ik u een e-mail gestuurd om deze gegevens te achterhalen. Helaas heb ik van u nog geen bericht retour ontvangen. Indien het probleem bij uw ouders nog bestaat, zou ik graag de NAW gegevens van uw ouders ontvangen. Ik kan dan trachten de problemen voor u en uw ouders tot een oplossing te brengen. Met Vriendelijke Groet, KPN Klant Reacties.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Reeds opgelost.

All complaints of