Complaint: instap surfen

user-265 on 07 September 2009 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb in maart mijn abbonement opgezegt maar ze blijven maar rekeningen sturen ook een paar keer gebeld maar daar weten ze volgens mij weten ze niet hoe het daar zit heb bevestingen dat mijn abbonement is afgelopen 22 mei wat moet ik nu doen

Message from

14 years ago - Geachte melder, Allereerst mijn excuses voor de negatieve ervaringen welke u hebt ondervonden bij KPN. Graag zou ik met u in contact willen komen om de casus met u te bespreken. Indien u dit op prijs stelt wil ik u verzoeken om uw contactgegevens kenbaar te maken via zakelijkinternet@kpn.com, t.n.v. klacht Klachtenrader, Opzeggen Instap Surfen. Indien mogelijk ontvang ik ook de bevestigingen van de opheffingen. Hierop kan ik uw gegevens doorsturen naar de betreffende afdeling, met het verzoek uw klacht in behandeling te nemen.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

reeds opgelost

All complaints of