Complaint: Article not found meldingen

user-151936 on 07 January 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo Caiway,

Ik ervaar de laatste weken zeer veel ‘article not found’ meldingen via de nieuwsgroepen. Is daar iets over bekend?
Heb er op 27 dec. 2012 ook een mail over gestuurd, daarop is nog geen antwoord.
Het maakt overigens niet uit wat ik zoek en vanaf welke groep het komt. (Nu ervaren op a.b.boneless , a.b.cores , a.b.nl
a.b.tv , a.b.hdtv en a.b.multimedia )

Oude berichten (bijv. ruim 90dg.) kunnen vaak wel gevonden worden. Ik gebruik Grabit waarbij ik het hele pakket al een keer opnieuw geinstalleerd heb. Ook via een andere pc op dezelfde verbinding zijn er problemen.
Zie ook 1 screenshot.

Desired solution:

Als het overgrote deel v.d. artikelen weer daadwerkelijk gevonden kan worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

11 years ago - Dankjewel voor je melding. We zijn momenteel aan het testen en komen op je melding terug. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Caiway Internet posted

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

All complaints of