Complaint: En nog steeds niet opgelost!

user-151164 on 08 January 2013 about Conrad Electronic in category Electronica Winkels - ketens

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 3 januari jl. meldde ik onderstaande:

Op 15 december 2012 een Microtek Scanmaker S480 ontvangen, echter deze bleek na uitpakken flink beschadigd te zijn. Deze op 18 december 2012 retour gestuurd naar Conrad (precies volgens hun procedure). Tot op heden is deze retourzending nog steeds niet verwerkt bij Conrad. Gebeld met de service-lijn van Conrad, waar ik te horen kreeg dat ik maar geduld moest hebben, want waarschijnlijk lag mijn retourzending nog in Zwolle, en als deze zending aldaar verwerkt zou worden, moest deze eerst nog naar Duitsland gestuurd worden. Alles volgens de normale procedure (volgens die man van Conrad).
Inmiddels een email naar Conrad gestuurd, waarop ik 3 dagen later pas antwoord kreeg met ‘verontschuldigingen’ en ‘dat komt door de feestdagen’, ‘we zullen u inlichten als de retourzending verwerkt is’, ‘we verzoeken u geduld te hebben’.
Al bij al een waardeloze afhandeling van deze retourzending!

Nieuws!
Er is sinds gisteren bekend op de site van Conrad Electronic (als ik ingelogd ben) dat de retourzending afgehandeld is. Vreemd genoeg blijft het daar tot nu toe bij. Ik heb via Facebook contact gehad met een (schijnbaar) behulpzame medewerker van deze firma, die mij vermeldde dat het best nog wel eens ‘n week kon duren voordat alles ‘rond’ is. ONGELOOFLIJK CONRAD!!! Dit is ècht géén service!!

Desired solution:

Zoals jullie op jullie site melden is de retourzending \\\'afgehandeld\\\'. Dus waarom is er dan nog geen aktie of reactie naar mij toe daarover?

Oplossing:
Morgen 09 januari 2013 mijn geld terug, anders zal ik niet langer meer wachten en serieus gerechtelijke stappen overwegen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Conrad Electronic

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Conrad Electronic

Conrad Electronic

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht is afgehandeld via social media of e-mail.

All complaints of