Complaint: Selekvracht zegt dat ze het bezord hebben maar er is de hele dag niemand thuis geweest

user-152162 on 08 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 6-12 een kerstcadeau besteld voor mijn vriendin. Dit zou worden afgeleverd via selektvacht. Regelmatig de track en trace gecheckt om te kijken waar het pakketje was. Pas 11-12 een bericht te zien met de mededeling dat het pakketje is afgeleverd. Enkel was deze dag niemand thuis. Maar geen briefje in de bus of wat dan ook. Na een 3 tal dagen maar contact opgenomen. Krijg je het standaard antwoord dat dat via de verzender moet lopen. Dus ik bij de verzender geïnformeerd. Zij hebben een onderzoek ingesteld wat 2 weken kon duren. (dag kerst cadeautje). Op 4 januari maar weer contact opgenomen met de verzender. Zij hadden nog niets gehoord van selektvracht. Pas op 8-1 een reactie gehad dat selektvracht bij het feit blijft dat het pakketje is bezorgd bij de geadresseerde. Hiermee zegt selektvracht dus indirect dat ik aan het liegen ben dat ik het pakketje niet heb gehad. Selektvracht liegt zelf alles bij elkaar. Die dag was er niemand thuis en ik heb ook geen briefje of wat dan ook gezien. Bij een aantal directe buren geweest maar ook daar geen pakketje.

Desired solution:

Dat selektvracht zijn bezorging aanpast. En fouten ook durft toe te geven. Nu wordt ik als klant indirect als leugenaar neergezet terwijl zij dat zelf zijn!
Als je een onderzoek instelt doe het dan goed nu is er gewoon niets mee gedaan en zeg je gewoon simpel dat je er bij blijft dat het bezorgd is. Daarnaast hoeft zo'n onderzoek geen 2 weken te duren!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de consument geïnformeerd over de procedure bij dit soort klachten, daar waar de “afgeleverd” melding door de consument wordt betwist. Met alle opdrachtgevers heeft Selektvracht de overeenkomst dat zij hierover contact opnemen met de zakelijke klantenservice bij Selektvracht. Voor het desbetreffende pakket is destijds inderdaad een onderzoek opgestart, waaruit we geconcludeerd hebben dat het pakket afgeleverd is. Aan de consument hebben we daarbij uitgelegd waarop de deze conclusie baseren, en we vinden het dan ook erg vervelend dat de consument aangeeft niets ontvangen te hebben.

Omdat het pakket bij ons niet meer traceerbaar is, kunnen wij hierin voor de klant niets meer betekenen. Wel hebben we de afzender van het pakket op de hoogte gebracht van de melding, en heb gevraagd of zij eventueel nog iets kunnen betekenen voor de consument.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of