Complaint: Geen herinnering, wel aanmaning met 64,50 incassokosten

user-152173 on 08 January 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hier hetzelfde: geen herinnering gestuurd, maar wel een aanmaning verhoogd met 64,50 incassokosten. De aanmaning kreeg ik op 24 december, daags voor kerst, en het bedrag moest voor 29 december op hun rekening staan. Dat is al onmogelijk als er geen feestdagen tussen zitten.
Om hierover iets te vragen mag je bellen, maar na 4 werkdagen op verschillende tijden (vroege ochtend, late ochten, vroege middag, late middag) gebeld te hebben heb ik de moed opgegeven. Enkel een bandje: het is druk, bel later nog eens. Op de website hebben ze zelfs een standaard antwoord voor deze klacht: Onze welgemeende excuses voor de lange wachttijd, wij doen er alles aan om onze wachttijden zo kort mogelijk te houden.

Desired solution:

Op in kaart brengen van de financiele wanpraktijken en het op orde brengen van de klaarblijkelijk wanorde bij Fa/med en het kwijtschelden van de incassokosten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de situatie besproken. Met vriendelijke groet, Famed.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

All complaints of