Complaint: niet goed communiceren en afspraak niet na komen

user-152233 on 09 January 2013 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben 19-12-2012 een HTC Desire android smartphone besteld, deze werd zonder verzend kosten aangeboden voor
€ 199,00 maar dit toestel voldeed niet( geen nederlandse taal op het toestel).
Wij hebben contact gehad met Racoon , konden het toestel retourneren, en hebben gelijk een ander toestel besteld,
(Samsung Galaxy Ace plus S 7500 blue voor € 190,90).
Als retourzending binnen was, zou de Samsung Galaxy gelijk naar ons worden verzonden
Het toestel is verzonden op 24-12-2012, maar wat schets onze verbazing, bij het informeren naar het nieuwe toestel, dat de retourzending was zoekgeraakt,dit was op 07-01-2013.
Dinsdag 08-01-2013 is het toestel gevonden,hebben een mail gekregen.
Woensdag 09-01-2013 gebeld wanneer wij ons nieuwe toestel konden verwachten, werd ons verteld , dat het toestel niet meer te leveren was, omdat er een prijsverschil was van:
€ 0,88 tussen HTC en Samsung.
Vreemd,dat ons niet verteld is, dat bij het ene toestel wel verzendkosten gerekend wordt en het ander toestel niet,
en dat ze zich niet aan de afspraak houden, om het toestel te reserveren, dit is wel telefonisch afgesproken.

Desired solution:

Minimaal een excuus en een passende oplossing .

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Redcoon Benelux about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Redcoon Benelux

Redcoon Benelux

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft per e-mail een inhoudelijke reactie ontvangen en een attentie voor het ongemak.

All complaints of