Complaint: 65 euro

user-152389 on 09 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Tot mijn schrik zie ik dat het bedrag mijn retourzending a 65 euro van 7 december nog steeds niet op mijn bankrekening is bijgeschreven, was het bijna vergeten…
Zojuist zie ik in de voorwaarden; “Na ontvangst van uw retourzending wordt het aankoopbedrag van het betreffende artikel zo spoedig mogelijk teruggestort, doch uiterlijk binnen 30 dagen.”

Ik moet dus echt wachten tot 7 januari 2013??? Ik vind dat niet echt professioneel van zo’n grote webshop als Zalando. Ik zie niet eens een 65 euro tegoed terug onder ‘mijn zalando’.

Ik hoop dat jullie dit gaan aanpassen in het nieuwe jaar. Ik heb het gevoel dat jullie zo voor ‘bank’ spelen en lekker rente trekken van deze bedragen, want dit geld natuurlijk voor al jullie klanten die iets retourneren… Daar kan je echt wel lekker aan verdienen op deze manier. Ik hoop dat ik het mis heb of dat het snel veranderd want anders was dit wel mijn laatste bezoek aan Zalando… Hoor graag van jullie.

Dit bericht postte ik op 29 december op facebook.

Op 2 januari ontving ik een bericht dat het bedrag was terug gestort en als het niet zichtbaar was ik contact met mijn bank moest opnemen en het bestelnr moest doorgeven.

Op 2 januari heb ik met mijnb bank gebeld en er was geen betaling gedaan. Ik heb wederom gemaild met Zalando.

Op 3 januari heb ik een mail Zalando gehad dat de betaling ‘zoek’ was geraakt en dat er opnieuw 65 euro overmaakt zou zijn naar mijn rekening, dit zou binnen 4 dagen op mijn rekening moeten staan.

Het is nu 9 januari 22.00 uur en nog steeds heb ik geen betaling van Zalando ontvangen! Ik word hier heel erg kriegel van en dit is direct ook de allerlaatste keer dat ik iets bij Zalando heb gekocht.

Op

Desired solution:

Ik wil per direct 65,00 retour + rente (!!!) op mijn bankrekening ontvangen. Ik wacht hier nu al ruim een maand op! Als Zalando dit bij al haar klanten doet, worden ze snel rijk!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

sinds eind december ervaren we onvoorziene problemen waardoor de terugbetaling aan sommige klanten die hun goederen retourneerden, langer heeft geduurd dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Dit probleem betrof niet al onze klanten, maar uiteraard is elke klant waarbij dit speelt er een teveel en we betreuren dit dan ook zeer. Het probleem is gelukkig vandaag opgelost. Wij willen nogmaals onze excuses aanbieden en u bedanken voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,

Zalando

All complaints of