Complaint: Conrad retourzending, supertraag en geen gehoor.

user-152618 on 11 January 2013 about Conrad Electronic in category Electronica Winkels - ketens

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 30 november mijn Pioneer DDJ-SX vanwege een defect teruggestuurd. Op 1 december is het volgens TNTpost aangekomen in het distributiecentrum van Conrad in Zwolle. Pas op 17 december kreeg ik een bevestiging van Conrad dat de retourzending in behandeling werd genomen in Zuid-Duitsland. Echter tot 9 januari 2013 nog steeds geen bericht dus ben ik uit eigen initiatief gaan mailen naar webcare@conrad.nl
Pas bij het 2e mailtje kreeg ik een reactie dat deze retourzending op 17 december nog is behandeld. Tot op heden heb ik in de tussentijd geen enkele bevestiging of reactie gekregen dat het al behandeld was. Nu komt het allermooiste, dit product is op dit moment pas op 6 februari 2013 op voorraad. De medewerker mailde mij dat een nieuw exemplaar mijn kant op gaat als ze het rond 6 feb binnenkrijgen, met een excuses als deze retourzending hierdoor wat langer duurt dan normaal. Maar met een retourzending heeft een bedrijf de plicht om de koper op de hoogte te houden als iets (tijdelijk) niet voorradig is. Dus ik wordt niet op de hoogte gehouden van de afhandeling maar tevens laten ze ook niet weten dat het product niet voorradig is. Het is mijn plicht niet om een bedrijf te mailen over een update van een retourafhandeling. Jullie laten klanten wachten zonder dat zij enig idee hebben wat er gaande is. Leuk weetje: de verwachte voorraad is 2x veranderd op data 28.12.2012 en 10.01.2013. Mocht mijn retourzending daadwerkelijk op 17 december 2012 zijn behandeld, had ik al veel eerder een nieuw exemplaar naar mijn adres verzonden gekregen. All feiten op een rijtje, ik meen dat Conrad deze retourafhandeling gewoon “vergeten” is.

Desired solution:

Een goed onderbouwde reactie op mijn derde mail.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Conrad Electronic

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Conrad Electronic

Conrad Electronic

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht is afgehandeld via social media of e-mail.

All complaints of