Complaint: omzetten abonnement

user-152772 on 11 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

1/2 november telefonische omzetting van het abonnement glasvezel van 50MB naar 100 MB en 1 tv ontvanger in mindering laten zetten. nu vandaag na 6 keer te hebben gebeld nog niet geregeld. telkens weer is het niet bekend of heeft de technische dient het niet geregeld en wordt het weer door gegeven. begin van deze week gebeld zou vandaag alles worden geleverd en tevens de snelheid worden omgezet. speciaal een 1/2 dag vrij genomen spullen zouden voor 1300 uur worden geleverd en men zou voor 1300 uur mij terug bellen om te vragen of alles geleverd zou zijn. ik heb zelf maar om 1330 gebeld omdat van al deze beloftes niets is geregeld. en je raadt het al de technische dienst had het weer niet kunnen regelen komt wel weer in orde meneer. ik wordt en ben van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug tot 6 x toe. wel een rekening gekregen van het nieuwe abonnement dat werkt dus wel goed geld innen gaat wel goed maar leveren ho maar en mee denken met de kant ho maar. ik heb aangegeven voor as maandag terug gebeld te worden door een manager oid en verwacht op zeer korte termijn de oplossing. zoniet dan volgt kassa of andere publicitaire instantie

Desired solution:

geen van alle nog niks opgelost

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of