Complaint: Slechte service

user-152806 on 12 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Pakket kwam uit duitsland via dhl bij de grens 10 dec 2012 vervolgens werd er een adres probleem ondekt door selecktvracht normaal gaat ie dan terug naar afzender deze keer niet wel terug gegeven aan dhl die slaat hem op 3 weken en stuurt hem daarna voor de 2e keer nederland weer in was op 09 jan 2013 ik bel een dag later 10 jan 2013 en ja hoor mijn pakket is alweer weg gestuurd terug naar dhl vanwege hetzelfde probleem als de eerste keerterwijl ik al eerder gebeld had met de klanten service dus het was al bekend bij selectvracht dat het pakket voor mij bestemd was ik heb zelfs mijn naam adres woonplaats doorgemaild zodat dit kan worden opgelost bij selectvracht ik vindt dit zeer vervelend te weten dat mijn pakket waar ik echt op zit te wachten op deze manier nooit aan komt ik wordt van het kasje naar de muur gestuurd he
lp weet ff niet meer.

Desired solution:

Ik wil dat mijn pakket heeel snel wordt geleverd ben het zat na ruim een maand wachten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we aan de ontvanger uitgelegd dat het voor Selektvracht helaas niet mogelijk is om een adres handmatig te wijzigingen wanneer een pakket onderweg is. We hebben ook geconstateerd dat het betreffende pakket inmiddels geretourneerd is aan de afzender.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of