Complaint: kpn mobiel factuur

user-152883 on 12 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik vindt het een erg vreemde zaak als {internet criminelen} waarvan je iets aanklikt of je e-mail adres invult op een mail van hun, zomaar via kpn mij een abbonement kunnen aansmeren van 5 euro per dag en kpn dat zomaar bij mij in rekening brengt zonder dat ik daarmee accoord ga of iemand daar toestemming voor heb gegeven, het komt bij mij over alsof kpn daar ook een aandeel {percentage}in heeft

Desired solution:

dat kpn niet voor derden geld van mijn rekening kan , wil , afschijven

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Saskia Blikkendaal,

Wat vervelend dat u een abonnement van €5,00 per dag 'aangesmeerd' heeft gekregen.
Helaas kan KPN hier niks voor u in betekenen.

SMS-diensten worden tegenwoordig via uw mobiele factuur verrekend. Dit om overzicht te bewaren voor onze klanten in de facturen van uw mobiele telefoon.

Wanneer er een abonnement op een SMS-dienst wordt afgesloten, fungeert KPN als tussenpersoon bij betalingen.

Ik adviseer u om direct contact op te nemen met het bedrijf waarbij u de SMS-diensten af neemt. Mogelijk dat dit bedrijf iets voor u kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of