Complaint: Opzegmogelijkheid niet zonder inlog te vinden

user-152925 on 13 January 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Toen mijn oudste kinderen zijn gaan studeren, heb ik een abo afgesloten voor het vinden van een kamer. Dit is gelukt (niet door deze site) en nu wil ik me dit abo stopzetten. Inlog gegevens heb ik niet er wordt alleen wel elke maand €15,20 afgeschreven. Op de site kan ik met geen mogelijkheid iets vinden, waar ik me mee kan afmelden.

Desired solution:

Bevestiging van bedrijf dat afschrijving per 1/2/2013 stopt

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Dikkers,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

U kunt tot einde van de abonnementsperiode - 5 februari 2013 - volledig gebruik maken van onze dienst. Daarna zal uw abonnement beëindigd zijn en ontvangt u alleen nog de mailing met het huurwoningaanbod.

Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt.

Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu “Instellingen” en de optie “Abonnements status” waar u de keuze “Ik wil mijn abonnement stopzetten“ kunt gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of