My complaint:
Geachte Mijnheer/Mevr,
mijn naam is Riet Schuurman en ik heb ‘n probeem.
Ik kreeg ergens eind november bericht,dat mijn abonnement verliep en of ik wilde verlengen. Ik heb toen gebruik gemaakt van ‘n aanbieding van 5 euro voor 3 maanden.
Dat bedrag werd op 3 december afgeschreven, maar ‘n dag voor mijn abonnement verliep, was ie nog niet verlengd.Heb toen gebeld en het bleek dat het in de administratie nog niet verwerkt was. Ik kreeg toen het aanbod dat ie op uw kosten verlengd zou worden tot 26 december 2012 en dat daarna mijn verlenging van 3 maanden zou ingaan.Dat zou dus lopen tot 26 maart 2013. Nu kreeg ik gisteren ‘n mail, dat mijn abonnement over 2 weken verloopt, maar dat klopt dus niet. Heb al ‘n aantal keren geprobeerd te bellen maar ik kom er niet door. Bovendien kost mij dat 0,80 eurocent per minuut. Dan maar zo, in de hoop dat de klacht snel opgelost wordt, zodat mijn computer beschermd blijft.
M.vr.gr. Riet Schuurman.
Desired solution:
Dat ik zo snel mogelijk bericht krijg dat ik beschermd ben tot 26 maartie boven.