Complaint: Veel fouten

user-153104 on 14 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een door kpn bevestigde monteur verschijnt niet, waardoor ik 5 dagen geen beveiliging, internet en telefoon heb.
Ik bestel 40 mb snelheid maar er wordt 8 mb geleverd.
eerst wordt toegezegd dat dit wordt gecorrigeerd maar later blijkt dat op mijn adres maximaal 20 mb mogelijk is. waarom wordt dit bij de bestelling niet verteld? De monteur zet mijn modem op wifi terwijl ik een bedraadde verbinding met de pc heb…Dit wordt met veel inspanning op afstand door kpn gecorrigeerd. Er zijn nu nog verbindingsproblemen in huis maar de monteur reageert ondanks toezeggingen niet meer…….

Desired solution:

Een betere monteur die de nog resterende verbindingsproblemen
oplost en een opzegtermijn van 1 maand in plaats van 1 jaar.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Guus en Kina,

Naar aanleiding van uw klacht over de verbinding en snelheid heb ik enkele metingen uitgevoerd. Uit het systeem blijkt dat u een Internet Instap abonnement heeft.
Met dit abonnement hoort de snelheid rond 8Mb/s te liggen. De snelheid die u haalt op uw adres is 10 Mb/s. U haalt dus meer snelheid dan waar u voor betaalt.

Daarnaast blijkt ook uit het systeem dat u internetverbinding inmiddels weer naar behoren werkt.
Er is namelijk een werkende verbinding geconstateerd.

Ik begrijp dat het vervelend is dat u vijf dagen zonder verbinding heeft gezeten, hiervoor bied ik dan ook onze oprechte excuses aan.

Uw vraag of het opzegtermijn verlaagt kan worden naar 1 maand, kan ik negatief beantwoorden.
Het is niet mogelijk om een ander opzegtermijn te hanteren. U bent bij het afsluiten van het abonnement namelijk akkoord gegaan met een 1-jarig contract.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of