Complaint: giro rekening

user-409 on 14 September 2009 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben geen klant van hen.Ik heb het wel overwogen.Ik krijg voortdurend mails,daardoor kennen ze mijn Emailadres.
Vandaag bemerkte ik dat ze 99.09 Euro van mijn rekening hebben afgenomen.Ik heb nooit mijn girorekening gegeven en ook geen handtekening.

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Energie direct heeft nu intrum justitia ingeschakeld om het bedrag toch te krijgen. Wat kan ik nu doen? Wie heeft er ervaring mee? Graag advies.

Message from

14 years ago - niet op reagieren.ENERGIE DIRECT is de grootste Oplichterfirma van Nederland

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Energie:direct is sinds kort gestart met het online helpen van mensen met klachten. Op deze website kwam ik jouw klachten tegen.
Uit onze gegevens bleek dat alles inmiddels is afgesloten en dat je inmiddels geen klant meer bent bij energie:direct. Mocht je klacht toch niet naar behoren zijn afgehandeld of heb je tips voor energie:direct, dan hoor ik dit graag van je via onlineservice@energiedirect.nl.
Jochem van energie:direct

All complaints of