Complaint: Wachten op nieuwe aansluiting

user-416 on 14 September 2009 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In februari eerste aanvraag gedaan voor nieuwe aansluiting. Na ca. 4 weken gebeld hoe de stand van zaken is. Aanvraag was onbekend bij KPN. Opnieuw ingediend!
Om een erg lang verhaal heel kort te maken. In Juli hebben we welgeteld 1 week aansluiting gehad, maar door fout KPN weer afgesloten.Na vele beloftes van aansluiting..zijn we nu ca. 6 maanden verder. Gisteren 27-08 zou het echt gaan gebeuren..Vandaag 28-08 NOG STEEDS GEEN AANSLUITING.
Het gaat om een bedrijfspand waar we uiteindelijk zijn ingetrokken nadat we ( 1 week) waren aangesloten. Nu ruim een maand verder kunnen we daar nog steeds niet werken, betalen we hoge kosten, maar de totale ergenis dat we door KPN nog steeds niet kunnen functioneren aldaar, de urenlange telefoon(gesprekken), het van het kastje naar de muur worden gezonden…HOE LANG WORDEN WE NOG AAN HET LIJNTJE GEHOUDEN??
Is er een alternatief voor KPN???

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geen reactie meer ontvangen, probleem opgelost.

All complaints of