Complaint: vreselijk bedrijf

user-462 on 14 September 2009 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

kpn vreselijke geldwolven.
Ik ben via kpn naar ziggo overgestapt, en ik heb dit al in maart doorgegeven. Eerst moest ik terugbellen want ik kon nog net niet opzeggen dat kon wel 2 dagen later…??? Na even gezegt te hebben dat dit wel erg raar was en dat ik volgens mij kon opzeggen wanneer ik wilde mits ik 3 maanden voor mijn nieuwe jaar zat kon het opeens wel. Ze hoopte dat ik natuurlijk vergat te bellen en dat ik zo nog een jaar extra er aan vast zat, dit is al eens gebeurt namelijk. Ik een brief gehad van KPN ja hoor per 29 juni was ik kpn vrij dus ziggo alles vanaf die dag aansluiten. iK kreeg weer een brief jammer dat u bij ons weg gaat wij sluiten 30 juli alles af. Wat nu weer het was toch 29 juni..?? Ik weer mailen bellen enz tja zegt een medewerker dat proberen ze vaker een maand extra er aan te plakken, maar die hoef je niet te betalen ze zullen het wel proberen maar je hebt op tijd opgezegt. Nou prima Ziggo alles aangesloten telefoon op hun kabel internet ook dus niets zat meer in kastjes of op kpn kabels vast. Internet werkt prima telefoon niet de eerste 2 weken kon ik wel uit bellen maar niemand kon ons bellen. Toen opeens deed de telefoon niets meer . na vele vele telefoontjes en mails en dat allemaal per mobiel dus zei Ziggo Kpn heeft het nummer niet vrij gegeven omdat ze dat nu pas per 30 juli doen.!!! Na weer bellen enz en inmiddels 2 maanden later heb ik nog steeds geen telefoon en geeft kpn ziggo de schuld dat die het nummerbehoud niet hebben aangevraagt. Krijg ik weer een rekening van kpn blijkt dat ze gewoon alles nog bereken want als Ziggo geen nummerbehoud hebben aangevraagt blijft alles dus bij hun lopen. Echt vreselijk bedrijf zal er ook nooit meer naar terug gaan zoals ze hoopte.
Ik betaal helemaal niets aan hun ik heb ook al rekeningen van Ziggo liggen voor precies hetzelfde beide willen ze geld zien.Alles is aan gesloten op Ziggo en dan wil KPN nog geld hebben hoezo geldwolven

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Dat KPN zegt klacht opgelost maar ik zou niet weten hoe. Ik heb namelijk het geld waar ze steeds een rekening over stuurde maar betaald dus zij hebben niets opgelost ik heb betaald omdat ik ik er doodziek van werd.!! Ik zovaak gebeld gemaild maar nee hoor ze zien alleen maar geld ben jaren klant geweest maar dat nooit meer.! Als mensen over de KPN beginnen ga ik al bijna over mijn nek en zal ze zeggen nooit daarmee in zaken te gaan. Ik heb dus de telefoonrekening betaald in de maanden dat ik dus al over was naar Ziggo en ook daar was aangesloten. makkelijk verdiend toch voor KPN, ik betaalde dus voor niets veel geld heel slecht geregeld daar .!!!!!!!!!!!!

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geen reactie meer ontvangen, probleem opgelost.

All complaints of