Complaint: Onbeschoft behandeld door bp medewerkster Tessa van Rees

user-154560 on 21 January 2013 about BP in category Tankstations

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben deze ochtend onbeschoft behandeld door uw medewerkster, terwijl alle pompen bezet waren op 1 na vroeg ik Tessa of zijn de dozen antivries opzijn kon schuiven zodat ik kon tanken. Deze stonden in het rijpad. Tessa reageerde direct met een scheld partij, vroeg of ik niet kon zien dat ze bezig was, ik was totaal overrompeld,en vroeg waarom ze zo reageerde. Het was waarschijnlijk de verkeerde vraag ze schold me weer uit! Terwijl ik afrekende zij ze tegen haar collega: laat hem maar dubbel afrekenen, terwijl ze het loket uitliep zij ze wacht maar! Ik voelde mij zelfs bedreigd waarna ik haar vroeg waarom ze zo reageert. Ik vind het niet normaal dat ik op deze manier behandeld wordt door deze dame! Tevens heb ik hiet geen tijd voor! Graag hoor ik een reactie van u. Ik heb hierbij mijn kant van het verhaal verteld. Mvg. Tonko Saric.

Desired solution:

Een excuses! !

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about BP

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind BP to pickup complaint

All complaints of