My complaint:
Goedemiddag,
de klacht is dat er telefonisch wordt afgesproken om het termijnbedrag naar €70,- aan te passen. Vervolgens wordt de eerstvolgende nota €72,- en na een aantal keer aan de telefoon te hebben gezeten waarom dit er bij op wordt gezet, wordt verwacht dat de administratiekosten van €25,- betaald gaat worden.
Het was niet volgens de afspraak!
Er wordt automatisch betaalt via de SON (Stadsbank Oost Nederland) en niet volgens automatische afschrijving van ED uit. Dat is hun reden om deze extra kosten in rekening te brengen. Er is nu een openstaand bedrag van €6,- en daarbij dus incassokosten van €25,-.
Desired solution:
Ik ben bereid om de €6,- te voldoen als het termijnbedrag alsnog wordt aangepast zoals afgesproken aan de telefoon, dus €70,- en ook als de incassokosten kwijt worden gescholden.
Tevens is er al verscheidene malen aangegeven dat ik geen computer heb, en dus niet ten aller tijden mijn email kan checken. Daarmee ben ik afhankelijk van derden.