Complaint: Dag mevrouw/meneer

user-154705 on 21 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

KPN komt haar belofte om niet meer onnodig te bellen niet na.
Ik heb meermaals duidelijk herhaald dat ik geen ander abonnement wil en kan nemen.
Meermalen per week krijg ik omtrent dat een uiterst agressieve mevrouw aan de lijn.

Dat moet nu voor eens en altijd afgelopen zijn.

Desired solution:

Dat KPN niet meer belt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste telefoonterreur1001,

Wat vervelend dat u meerdere malen in de week gebeld wordt met een aanbod om over te stappen op een ander abonnement.
Dit is niet de bedoeling. Ik kan helaas niet achterhalen door welke medewerker u gebeld wordt.

Daarom raad ik u aan zich in te schrijven bij het bel-me-niet-register. Op deze manier zult u geen ongewenste telefoontjes meer ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of