Offered solution:
Geachte mevrouw van Ginkel,
Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt.
Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu “Instellingen” en de optie “Abonnements status” waar u de keuze “Ik wil mijn abonnement stopzetten“ kunt gebruiken.
Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.
Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet en wij uw inschrijving hebben verwijderd.
Omdat er gisteren nog een incasso heeft plaatsgevonden op uw rekeningnummer zullen wij deze aan u retourneren.
Om tot terugstorting van het geïncasseerde bedrag over te gaan hebben wij het betaalkenmerk (zogeheten PIDnummer) nodig.
Het PIDnummer staat in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift vermeld.
Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.
Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl