Complaint: kaartjes besteld, betaald, niet ontvangen

user-154933 on 22 January 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 2 januari heb ik tickets besteld voor een evenement.
de boeking is betaald en bevestigd met het bericht dat de tickets automatisch worden toegestuurd. dat is nu dus 18 dagen geleden.
het gaat per email, dat moet toch binnen 3 dagen lukken.

Desired solution:

onmiddelijk toesturen van de e tickets.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op dit moment is er nog geen akkoord van de producent om de kaarten te versturen. Deze zullen zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 1 week voor aanvang van het evenement worden verzonden.

All complaints of