Complaint: Verkeerde prijzen op site

user-155096 on 22 January 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Update 23-6

Er is inmiddels door Arke toegevoegd dat de klacht is opgelost.
Echter is dit niet door hun toedoen maar doordat ik zelf meerdere malen contact heb gezocht.
Inmiddels was de reis allang geboekt en heb ik een korting gekregen van 50 euro en toch nog meer heb betaald dan de toen genoemde aanbieding.

Ik wilde 21 januari een vliegreis boeken voor 15 dagen naar Sirena Residence en Spa op Samos met vertrek op 6 september.
De basis reis stond een prijs van 1606,50 euro.
Als ik op boeken klik kan ik kiezen uit een aantal opties in het vliegtuig.
Heenvlucht
ArkeFly OR 5 Economy € 10 p.p.
ArkeFly OR 5 Comfort € 15 p.p.
ArkeFly OR 5 Premium Comfort € 45 p.p.

Terugvlucht
ArkeFly OR 5 Economy € 10 p.p.
ArkeFly OR 5 Comfort € 9989 p.p.

Ik heb besloten om niet te boeken en de volgende dag te bellen.
Dat heb ik gedaan a 15 cent per minuut, eerste keer werd de verbinding verbroken en de tweede keer kreeg ik wel iemand aan de lijn.
Nu bleek er een actie te zijn geweest in het weekend en blijkt de reis al 100 euro duurder te zijn in basis.
Daarnaast blijkt de comfort klasse 25 euro p.p. te zijn op de heenreis dus 10 euro meer dan wat er staat.
Op de terugreis is dit zelfs 50 euro p.p.
Het zijn andere bedragen dan er staat vermeld op de site en heb dus besloten om niet te boeken want voel mij in de maling genomen.
De telefoniste kon hier niets aan veranderen want dan moest ze het uit haar eigen zak betalen kreeg ik als antwoord. De reis kwam nu op een bedrag van 1861,50 terwijl ik gisteren op een bedrag kwam van 1666,50.

Desired solution:

Ik ben tevreden als ik de reis kan maken voor de basisprijs van 1606,50 en een toeslag van 15 euro p.p. voor de comfortklasse op de heenreis en 15 euro p.p voor de comfortklasse op de terugreis

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 12 maart 2013 telefonisch contact opgenomen met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of