Complaint: Klacht Zalando

user-155200 on 23 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zojuist voor de tweede maal gebeld met Zalando. Eind december artikelen gekocht en deel geretourneerd. Nu -een maand later- nog steeds mijn geld niet terug. Zou gaan om een technische storing. Vorige week zou het geld binnen enkele dagen op mijn rekening staan, werd mij telefonisch toegezegd. Is niet gebeurd. Wel ontving ik een soort van tegoedbon waar erg onsymphatieke voorwaarden aan verbonden zijn. Vandaag geeft medewerkster Michelle niet eens meer een termijn waarbinnen ik mijn geld kan verwachten. Een klacht indienen zou alleen per post kunnen, gericht aan een Duits adres! Ik heb mijn vertrouwen in Zalando verloren en zal via deze site in de toekomst zeker niets meer bestellen. Wellicht is hier sprake van een aanstaand faillissement?

Desired solution:

Per direct mijn geld retour. Het is volstrekt ongeloofwaardig dat Zalando wel in staat is elke dag geld te ontvangen op haar rekening maar dat het onmogelijk is geld terug te storten. Desnoods huurt men extra personeel om elke betaling handmatig te verwerken!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Tamara,

wij betreuren deze gang van zaken ten zeerste en willen u nogmaals onze oprechte excuses aanbieden voor de opgelopen vertraging en onduidelijkheid bij uw terugbetaling. De storing in ons boekhoudkundig systeem is sinds eind vorige week verholpen, echter hebben wij deze week geconstateerd dat helaas niet alle terugbetalingen die direct vorige week zijn uitgevoerd succesvol zijn teruggeboekt naar onze klanten, waaronder ook uw terugbetaling.

Wij hebben hebben zojuist van onze boekhouding te horen gekregen dat uw betaling vandaag succesvol is gecrediteerd naar uw bankrekening en wij verwachten dat dit bedrag begin volgende week dan ook weer zichtbaar zal zijn op uw afschrift.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries
Customer Care

All complaints of