Complaint: Zalando zet mijn klacht zelf op opgelost!

user-155259 on 23 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit klopt natuurlijk niet! Ik zet een klacht op klacht.nl. Vervolgens krijg ik een mailtje van Zalando waarin men zegt dat het bedrag is teruggestort. Dit is niet zo, want 5 dagen later staat er nog niets op mijn rekening.
ZALANDO ZET DE KLACHT ZELF OP OPGELOST! Dit moet toch niet kunnen? Is klacht.nl van Zalando dan?

Desired solution:

Terugbetaling van mijn geld!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Wederom zet Zalando mijn klacht weer zelf op opgelost!! Ik heb nu al 4 keer een bericht gehad dat het bedrag binnen enkele dagen wordt terugbetaald. Maar 4 keer niets ontvangen. Mijn klacht is niet opgelost omdat Zalando een betaling toezegt!! Mijn klacht is pas opgelost wanneer het geld op mijn rekening staat! Waarom kan Zalando mijn klacht zelf op opgelost zetten?? Dat hoor ik toch te doen?

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw De Jonge,

U geeft aan dat u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen. Wij betreuren deze gang van zaken ten zeerste en wij hebben direct onze boekhouding hierover op de hoogte gebracht. Wij hebben zojuist de bevestiging gekregen dat uw terugbetaling is overgedragen aan de bank. De verwachting is dat de terugbetaling binnen enkele werkdagen zichtbaar is op uw bankafschrift.

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en wij zien u graag weer tegemoet in onze webshop.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Customer Care

All complaints of