Complaint: Niet correct

user-155517 on 24 January 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop, klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb weken geleden bij Seetickets.nl via het dure klantonvriendelijke telefoonnummer kaarten besteld voor 13 april Frozen Planet.
De dame aan de telefoon was zeer vriendelijk en heeft mij heel goed geholpen
maar er werd aangegeven dat wanneer wij over een paar weken nog niet de e-tickets hebben ontvangen dat wij dan weer moeten bellen.
Dit is dan ook mijn klacht! Inderdaad niets ontvangen tot nu toe maar ik vind het te zot doordat de al direct betaalde tickets niet keurig worden verstuurd ik gedwongen ben om daarvoor het dure klantonvriendelijke nummer te bellen.

Desired solution:

Ik zie dan ook graag zonder nogmaals te moeten bellen binnen een paar dagen de e-tickets van Seetickets.nl tegemoet.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from Seetickets.nl

11 years ago - Geachte mevrouw Van Diepen, Uw reservering is succesvol verlopen. De tickets voor dit evenement zijn op dit moment nog niet gereed voor verzending. De producent heeft nog geen toestemming gegeven de kaarten te versturen. Uiteraard zorgen we dat u de tickets ruim voor de voorstelling in huis hebt. Het spijt ons indien het niet duidelijk is geweest dat u de kaarten later dan gebruikelijk ontvangt. Evengoed wensen we u al vast een fijne voorstelling! Met vriendelijke groet, See Tickets Nederland Customer Care

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail beantwoord dat de kaarten nog niet gereed zijn voor verzending.Deze informatie is ook beschikbaar op onze website www.seetickets.nl bij de meest gestelde vragen.

All complaints of