My complaint:
Vandaag heb ik de klantenservice van Selektvracht gebeld over een pakketje wat vandaag bezorgd zou worden. Echter vond ik een briefje in de brievenbus dat ze al langs zijn geweest en het morgen opnieuw zouden proberen.
De klantenservice gaf mij hierom een 085- nummer (zo zou ik worden door verbonden naar het depot in Arnhem) om te kunnen vragen of de bezorger alsnog vandaag zou kunnen komen met het pakketje.
Na ongeveer 20 x gebeld te hebben, heb ik alsnog geen contact gekregen met het depot. Soms gaat de telefoon maar 1 x over en wordt de verbinding verbroken en soms gaat de telefoon eindeloos over.
Ik wordt hier ontzettend moedeloos van, ook al zou het pakketje vandaag niet kunnen komen, zou het fijn zijn om ten minste iemand te spreken te krijgen.
Daarna nogmaals de klantenservice zelf gebeld, maar die kunnen verder ook niks voor mij betekenen, laten zij mij weten.
Erg vervelend dus
Desired solution:
Ik zou graag een medewerker van het Depot willen spreken of de bezorger om te proberen of het pakketje alsnog vandaag bezorgd kan worden.