Complaint: Voor de derde keer zet Zalando mijn klacht zelf op opgelost.

user-154869 on 25 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wederom zet Zalando mijn klacht weer zelf op opgelost!!
Ik heb nu al 4 keer een bericht gehad dat het bedrag binnen enkele dagen wordt terugbetaald. Maar 4 keer niets ontvangen.
Mijn klacht is niet opgelost omdat Zalando een betaling toezegt!! Mijn klacht is pas opgelost wanneer het geld op mijn rekening staat!
Waarom kan Zalando mijn klacht zelf op opgelost zetten?? Dat hoor ik toch te doen?

Desired solution:

Terugbetaling van mijn geld (en dat van alle andere gedupeerden!!).

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - MIJN KLACHT IS NU GEWOON VERWIJDERD DOOR ZALANDO!!

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw De Jonge,

zoals aangegeven in de afgelopen oplossing omtrent uw klacht hebben wij de bevestiging gekregen van onze boekhouding dat uw betaling gisteren succesvol is teruggeboekt naar uw bankrekening. Echter vanwege de verwerkingstijd bij de bank en het aankomende weekend is het bedrag nog niet direct zichtbaar op uw bankrekening, een overboeking neemt helaas enkele werkdagen in beslag.

Wij begrijpen uw frustratie volkomen, maar kunnen u garanderen dat de technische storing in ons boekhoudkundig systeem is verholpen en wij alle terugboekingen kunnen uitvoeren naar onze klanten.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Customer Care

All complaints of