My complaint:
SNS heeft op mijn eerdere klacht gereageerd waarbij letterlijk het aanvankelijke standpunt is aangehouden. Daarbij meldde de bank ook dat een klacht deponeren op de site Klacht.nl niet zal helpen. Wél wordt er de status aangegeven dat de klacht zou zijn opgelost…
NIET dus. SNS is niet ingegaan op het gegeven dat zij eenzijdig het beleid hebben aangepast, zonder mij als klant te informeren. Op grond daarvan én bij toeval kwam ik er achter dat mijn hypotheek ‘op slot’ zit; SNS wil op geen enkele manier meer praten over aanpassing van mijn hypotheek. Ondanks dat ik nooit te laat ben geweest met betalen ,en al mijn bankzaken daar heb onder gebracht . Door het standpunt van de bank kan ik alleen weg bij SNS weg tegen zeer hoge kosten, en ook mag ik mijn hypotheek niet meer aanpassen. Dit zonder mij vooraf te informeren, maar ook zonder bereid te zijn mij schadeloos te stellen. Terwijl de omstandigheden rond hypotheken als gevolg van wetswijzigingen drastisch is en wordt veranderd, wordt ik door SNS-bank als het ware gegijzeld. Een belachelijke en schandelijke situatie waarmee ik het volstrekt oneens ben! Ik kan me hier niet bij neer leggen..
Desired solution:
Excuses zijn op zijn plaats, even als de ruimte om zonder problemen en kosten mijn hypotheek aan te passe. Het heeft inmiddels echter mijn voorkeur te vertrekken bij deze bank zonder dat mij dat geld kost.