Complaint: Klachten betreffen Swarovski Tilburg, Heuvel.

user-156021 on 26 January 2013 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hoofdklacht: te grote ring (cadeau, 85 euro) die ondanks toezegging aan koper dat deze voor een kleinere maat ingeruild kon worden, niet kon worden omgewisseld. Te ruilen ring is niet in originele verpakking teruggebracht (deze is overigens wel beschikbaar). Volgens verkoopster is de ring ‘beschadigd’: is overigens niet waarneembaar. Beschadiging treedt volgens verkoopster bij deze ringen direct bij dragen op, hetgeen tot een tweede klacht leidt: slechte prijs/kwaliteitsverhouding. Derde klacht betreft de buitengewoon onvriendelijke bejegening door de verkoopster: slechte service.

Desired solution:

Het omwisselen van het ringetje of een vergoeding voor een verkleining.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Swarovski about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Swarovski to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij adviseren u contact op te nemen met de consumentenservice van Swarovski via customer_relations.bnl@swarovski.com.

All complaints of