Complaint: Geen informatie

user-156107 on 27 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 18 januari iets besteld vanuit Duitsland, welke met Deutsche Post/DHL is verzonden.

Op vrijdag 25 januari wordt de Track&Trace van DHL geüpdated met de melding dat er bezorgd werd maar niemand thuis was. Dit is onmogelijk aangezien er die dag wel 1 iemand thuis is geweest. Geen briefje in de brievenbus, helemaal niets. Prima, vandaag 26 januari weer een poging. Opnieuw om 11:41 een melding dat er iemand is langsgeweest, maar niemand thuis was. Opnieuw raar, aangezien de hele familie thuis was. Nu staat er ook bij dat het pakket gereed staat om opgehaald te worden. Probleem: weer geen briefje ontvangen dus ik weet ook niet waar ik het moet ophalen.

Desired solution:

Ik ben alleen tevreden indien Selektvracht aangeeft bij welke ophaalpunt ze het pakketje hebben afgeleverd.

Tot die tijd zal ik moeten afwachten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we geconstateerd dat de ontvanger het betreffende pakket imiddels in ontvangst heeft mogen nemen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of