My complaint:
Dankzij mijn boekhouder ben ik erachter gekomen dat wij betalen voor pc veilig , een antievirus pakket ?en wel 5 euro per maand en dat al sinds 2008?
Mijn grote probleem hiermee is , dat de helpdesk mij niet de bestelling kan laten zien , van dit pakket dat ik besteld zou hebben, namelijk ik gebruik al 10 jaar Bitdefender pro en betaal er jaarlijks al voor , dus kan het nooit zo zijn geweest dat ik uberhaubt naast mijn internet ook beveiliging nodig zou hebben.
Ik vind het een kwalijke zaak dat men zo mij dit heeft laten betalen en wel tot heden , want heb het via klantenservice stop gezet en laten onderzoeken..
Ik wil u graag vragen mij de jaren dat ik betaald heb voor deze service , te retourneren in welke vorm dan ook , voor dat er verdere stappen ondernomen zullen worden.
Met hoogachting voor KPN . verbijf ik afwachtend op uw reactie.
Von Ryhinner
Desired solution:
Restitutie.