Complaint: Incompetente bezorging

user-156116 on 26 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De reden dat ik deze bestelling bij Wehkamp.nl heb geplaatst is omdat die de volgende dag al bezorgd zou worden. Ik heb een tijd uitgekozen die mij goed uitkwam en ben thuisgebleven om het pakket in ontvangst te nemen.
De tijdsperiode waarin de bezorging zou plaatsnemen verstrijkt, ik geef het nog wat extra tijd omdat het sneeuwt en er misschien vertraging is.

Uiteindelijk hoor ik van een van mijn huisgenoten dat er een kaartje door de brievenbus gegooid is waarop staat dat ik niet thuis was en dat Selekt Vracht de bestelling op DINSDAG opnieuw zal aanbieden, dat is vier dagen later!
Niemand in huis heeft de bezorger horen aanbellen of maar enige poging ziien of horen doen om contact te maken, het lijkt wel alsof ze standaard een kaartje door de brievenbus gooien om vervolgens er snel vandoor te gaan.

Ik ga mijn bestelling annuleren en ergens anders het product kopen, dit is onacceptabel.

Desired solution:

Ik ga contact opnemen met de klantenservice van Wehkamp (Wehkamp of Selekt Vracht zijn beiden niet te bereiken op een zaterdag), maar op mij hoeven ze niet meer te rekenen als klant.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of