My complaint:
Vanuit Duitsland werd via DHL / Duitse Post op 18 januari een pakket naar mij verstuurd met een track nr. Volgens de website van DHL werd de doos op 22 januari om 8.58 uur ter onverrrichte zaken bij mij aangeboden. Dit is niet waar. Ik / wij waren gewoon thuis. Er is geen kaartje in de bus gegooid. Dat had gemoeten. Het pakket is niet opnieuw op een andere dag aangeboden. Dat had wel gemoeten. De Klantenservice van Selektvracht, de partner van DHL, heb ik op 23 januari ge-emaild. Klantenservice reageert echter niet. Dat moet wel binnen 2 dagen. Op 25 januari opnieuw ge-emaild, met de mededeling dat ik ga klagen. Nog steeds geen reactie van de Klantenservice en ook geen pakket.
Desired solution:
Stoppen met liegen dat je aan de deur geweest bent. Stoppen met een telefoonnummer van de Klantenservice dat 45 cent (!!!!!) per minuut kost en waar je in de wacht terecht komt. Gratis maken dat telefoonnummer. Ik bel niet over mijn eigen fouten. Voortaan reageren op e-mails die via de Selektvracht website verstuurd worden.
En mijn pakket komen bezorgen !