Complaint: slechte voorlichting en geen contact mogelijk

user-611 on 15 September 2009 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds 1998 heb ik een mobiel abonnement bij debitel.
Bij thuiskomst na vakantie op 5 september lag er een brief op de mat van kpn.
Hierin stond dat debitel wordt opgeheven en kpn neemt het over.
Als ik voor 2 september zou reageren zou ik een ander toestel kunnen uitzoeken. Als ik niet zou reageren voor 2 september, gaat het abonnement automatisch naar kpn met een verhoogd bedrag.
Het was 5 september, dus 2 september was voorbij.
Nog geprobeerd te bellen met deze uitleg van vakantie.
De dame van kpn dacht dat ik nog wel recht had op een ander toestel, zij zou het uitzoeken en ik zou teruggebeld worden.
Op 10 september werd ik door een andere medewerker van kpn gebeld met de mededeling dat ik toch geen ander toestel kon uitzoeken en omdat ik niet had gereageerd voor 2 september was mijn abonnement overgegaan naar kpn. (echt waar..)
Op mijn vraag of ik mijn abonnement kan stopzetten antwoordde de medewerker dat ik dit binnen 3 werkdagen kon doen. Met nummerbehoud.
Hierop ben ik direct dezelfde dag naar T-mobile gegaan en daar een abonnement afgesloten met nummerbehoud en nieuw toestel.
Nu blijkt echter dat KPN dit nummer helemaal niet vrij geeft tot 10 augustus 2010 !!!
nu dus 2 abonnenenten!
Op de website van kpn staat geen enkel e-mail adres of telefoonummer waar je met dit soort klachten terecht kunt.

Groet,
Diny

Message from

15 years ago - Na de portering kunt u contact opnemen met KPN klantenservice via 06 - 1200 1200. Bereikbaar op werkdagen van 07.00 - 22.00 uur en op zaterdag van 08.00 - 18.00 uur.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geen reactie meer ontvangen, probleem opgelost.

All complaints of