My complaint:
Ik heb een paar dagen voor de kerst 2012 mijn eerste paar laarzen geretourneerd en direct nieuwe laarzen besteld. Deze heb ik de eerste week van januari 2013 ook helaas teruggestuurd. Het is nu eind januari 2013 en van beide retourzendingen nog geen cent terug ontvangen. Ondanks een mail en een telefonisch verzoek van mijn kant gebeurt er nog steeds niks. Er werd mij verteld dat er een storing was. Maar na mijn telefonisch verzoek de betaling zo spoedig mogelijk terug te willen ontvangen, heb ik nooit meer iets gehoord. Ik vind het erg teleurstellend dat een groot bedrijf als Zalando zo te werk gaat. Een storing kan altijd, maar de hedendaagse techniek is toch wel ver genoeg dat een terugbetaling kan worden verwerkt! Jammer dat de service ver beneden peil is! Ik zal voortaan niet snel meer iets durven bestellen. Ik moet maar afwachten of ik ooit nog mijn geld van 2 paar laarzen terug krijg!
Desired solution:
Ik ben tevreden met een spoedige terugbetaling en een flinke korting op de volgende bestelling als ik dat aandurf.