Complaint: wekenlang niet ontvangen reclame folders in pastick zak die zondag wordt bezorgd

user-156320 on 27 January 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij ontvangen al WEKEN lang GEEN reclamefolders. Ik heb al misschien 10 keer een klacht hierover ingediend. Ik vind dit echt absoluut niet normaal. Er wordt hier ook totaal niks aan gedaan!!! Wel kunnen de bezorgers 2 keer voor dezelfde kaart aan de deur komen met kerst , om het geld op te halen!

Desired solution:

Ik wil gewoon netjes elke week mijn reclame folders ontvangen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Sorry maar dit probleem is zeker niet opgelost!!! Ook vandaag hebben wij geen reclame ontvangen!!! Ik snap niet waar deze mensen mee bezig zijn.

Message from Netwerk vsp

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Wij betreuren het feit dat uw klacht nog niet is opgelost. Omdat onze bezorgers maandag en dinsdag de folders mogen bezorgen, vragen wij u de klachtmelding vanaf de woensdag bij ons te melden. Wij zouden dan graag uw postcode en huisnummer vernemen. U kunt de klacht melden via het klachtenformulier op www.netwerkvsp.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Consumentenservice

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Het is vandaag donderdag, en nog steeds niks ontvangen. Mijn adres is Thijssestraat 1504 LC Zaandam. Echter heb ik mijn adres ook al 20 keer doorgegeven. Ik geeft het nu op, want er zal hier echt geen oplossing voor komen. Wel zal ik de bezorger een schop onder zijn/haar reet geven met kerst, als ze voor mijn deur komen om het geld op te halen. En dan durven ze ook 2 keer voor de zelfde kaart aan mijn deur te komen. Raar genoeg kunnen ze mijn adres dan wel vinden.

Message from Netwerk vsp

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wij vinden het spijtig dat uw klacht nog niet is opgelost. Graag vernemen wij van u uw postcode en huisnummer zodat wij uw melding in behandeling kunnen nemen. U kunt uw klacht melden via ons klachtenformulier op https://www.netwerkvsp.nl/klantenservice of via ons telefoonnummer 0900-8774636 (10 cent/minuut). Met vriendelijke groet, Consumentenservice

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben het bericht ontvangen dat, ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van reclamedrukwerk nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen.

Kijk nu op www.folders.nl om geen folder meer te missen!
Wanneer u wilt, kunt u op een moment dat het u uitkomt, op uw gemak door alle folders bladeren. Bent u op zoek naar een bepaalde aanbieding? U kunt snel en makkelijk binnen meerdere folders tegelijk zoeken of op categorie of winkelnaam. Aan de hand van uw postcode, worden de folders van winkels bij u in de buurt als eerste getoond. U kunt direct zien waar u de aanbieding kunt kopen: www.folders.nl bevat namelijk ook alle winkelinformatie, waaronder de adressen en openingstijden, van meer dan 50.000 winkels in Nederland. Daarnaast kunt uw uw eigen digitale folderpakket samenstellen en voortaan al uw favoriete folders overzichtelijk per e-mail ontvangen zodat u geen aanbieding meer mist!

Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben over onze dienstverlening, dan kunt u altijd rechtstreeks contact opnemen met onze Consumenten Service. Dit kan via onze website, www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Consumenten Service

All complaints of