Complaint: Geld van mijn rekening maar geen jurk

user-156418 on 28 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 18-01-2013 betaal ik aan zalando een jurk van french connections bedrag een dikke 154,95 euro geen klein sommetje dus . Na meer als 8 emails hebben ze mijn betaling nog steeds niet “gevonden” en ik krijg ook geen reactie meer . Ik krijg telkens andere personen in mijn dossier die telkens zeggen dat ik de betaling moet uitvoeren ??? De betaling is gedaan , van mijn rekening en op het juiste zalando iban nr gestort ook met het juiste bestellings nr .Ik wordt echt kwaad van al dat over en weer gemail en niemand weet van iets .

Desired solution:

Ik wil of mijn geld onmiddelijk terug of mijn jurk !

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Mail nummer 10. Het word duidelijk dat ik geen reactie meer krijg van jullie kant maar voor mij is het er nu echt wel over !! ik stap met alle mails en betalingsbewijzen naar de rechtbank ! Ik ben het meer als moe en nooit of nooit bestel ik nog iets bij jullie ! En de reclame zal ook niet mals zijn . Zoals jullie reclame clipjes vertonen op tv over jullie bedrijf van zalando ga ik er eentje uitzenden met hoe slecht jullie je klanten wel bedienen. Ik ben niet de eerste met een klacht , heel veel mensen krijgen nooit hun geld , kledij of retour terug jullie zouden beschaamd moeten zijn ! Ik wens onmiddelijk mijn 154,95 euro terug gestord op mijn rekening : BE17 0634 9821 9721 van de bestelling nummer : 11005000467912 Mijn naam is vanhauter nastasja !

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw Vanhauter,

wij hebben zojuist te horen gekregen van onze boekhouding dat uw betaling is gekoppeld aan uw bestelling en dat uw bestelling ons warenhuis heeft verlaten. Wij hebben helaas te maken gehad met een technische storing waardoor uw betaling niet direct is gekoppeld aan uw bestelling en wij deze betaling niet op tijd hebben ontvangen vanuit onze bank. Wij betreuren deze situatie ten zeerste en bieden hier dan ook onze oprechte excuses voor aan. Als het goed is heeft u vandaag een DHL track&trace code in uw e-mail ontvangen waarmee u uw bestelling online kunt volgen tot aan de aflevering bij u thuis. Uw bestelling zal naar verwachting binnen 2-3 werkdagen bij u worden afgeleverd.

Alvast heel veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Customer Care

All complaints of