My complaint:
In de rechter laars aan de binnen kant achter boven de hak , hiel zit een verdikking en dat doet me zeer !
29-01-2013
Klacht is niet opgelost!!!
Ik kan geen foto maken aan de binnenkant van de laars….ik KAN WEL een foto maken MAAR dan moet ik de laars dus opensnijden……ik weet niet of jullie dit willen…..
De schoenmaker wil hier niet aan mee werken!!!
Zalando is zo’n groot bedrijf, laat ze dit ook maar oplossen! Er komen niet voor niet zoveel klachten binnen……zeer slechte service!!!
Hopelijk gaan jullie hier verder mee aan de slag.
BVD,
Jannie Beekman.
Desired solution:
Ik wil gewoon een ander paar van een ander merk , ik heb al foto\'s op gestuurd en nog steeds doen ze moeilijk , nu moet ik eerst nog naar mijn eigen schoenmaker ,want die moet de klacht op papier zetten met handtekening en stempel !
Het is gewoon te zot voor woorden d, het is gewoon weg belachelijk hoe ze bij zalando reageren , ze zetten je gewoon voor blok en hopen dat je de moed er maar bij neer legt ps ik heb ze nog geen 2 min aan gehad , wat zijn dat voor een mensen die zo met hun klanten om gaan !!!ps ik heb maat 41 retour gedaan en ze zeggen dat ze die niet hebben ontvangen en dat is wel gedaan wat moet ik er mee als ik gewoon weer maat 40 heb en die nu zelfs niet kan dragen , omdat ik zo\'n zere voet heb !!!