Complaint: Pakketten verdwenen

user-156852 on 29 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op vrijdag 14 december om 12.30 werden blijkbaar (volgens de tracking ID op internet) twee pakketten vanuit Duitsland bezorgd. Dit klopt echter niet! Er was ook geen brief in de brievenbus over een buurman die ze heeft aangenomen. Vanuit Duitsland werd een onderzoek door de afzender gestart en door DHL uitgevoerd. Na een tijd heb ik een handtekening en een achternaam zonder adres gekregen. Ik ken niemand met deze naam en heb toen iedereen in de straat met deze naam (drie mensen) opgezocht maar niemand had het pakket aangenomen of herkende de handtekening. Zelfs wanneer een iemand met die naam de pakketen heeft aangenomen is het raar dat hij/zij geen contact met mij heeft opgenomen. Er is dus kennelijk iets misgegaan met het toestellen van de paketten die ook nog waardevol en redelijk groot waren. Het is heel erg frustrerend omdat IK niet meer kan doen. Er zijn echter nog steeds een aantal open vragen:
1. Wie heeft de paketten aangenomen (volledige naam en adres)?
2. Wie heeft ze bezorgd?
3. Werden ze überhaupt aan iemand bezorgd?

Desired solution:

Ik wil graag weten waar mijn pakketten zijn gebleven. Wat is er misgegaan? Wie heeft ze?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben aan de consument onze excuses aangeboden voor het ongemak. Daarbij hebben we uitgelegd wat voor ons de aanleiding is geweest om een onderzoek op te starten, en om uiteindelijk te concluderen dat de betreffende pakketten zijn afgeleverd. We vinden het erg vervelend te vernemen dat de klant zijn / haar pakketten niet heeft mogen ontvangen, en we hebben de consument aangeraden om, wanneer dit nog nodig is, contact op te nemen met de afzender van het pakket voor het vinden van een mogelijke oplossing.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of